PÅ BUSSA

Nu sitter jag på bussen och har ingenting att göra, så jag tänkte att jag kan väll lika gärna ta upp datorn och skriva ett inlägg som jag lägger in när jag kommer fram till skolan, eftersom att jag inte har något internet här.

Förövrigt är fan musik en räddning här i livet, vad fan skulle jag göra på bussen annars om jag inte satt och lyssnade på musik!? Jo det ska jag säga er, jag skulle inte göra ett piss!
Amy Diamond spelas i mina lurar just nu i alla fall, hon är fan underskattad. Hon är ju hur grym som helst! Tjejen got som skils!

Igår kom jag ju hem runt kvart över 4 som sagt. Åt lite mat, satt lite vid datorn och samtidigt när jag låg där vid datorn, så somnade jag fullt påklädd och vaknade klockan halv 6 imorse när mamma ringde. Seriöst, vad har jag för ett jävla liv egentligen? Är det inte meningen att jag ska umgås med polare när jag kommer hem från skolan? Men nej självklart inte, jag måste ju sätta mig och plugga och äta, sen somnar jag vare sig jag vill eller inte. Det är fan så jävla skevt. Ge mig ett liv, ge mig ett okomplicerat liv. Helst för en billig penning, då min plånbok dammar igen nu.

Hade i alla fall tänkt att skippa svenska lektionen idag. Måste hem och lämna tillbaka skolnycklar, som jag inte ens har. Annars måste jag pröjsa 200 spänn, och heller att jag ska. Men jag är så pass iurlig så att jag har allt kommit på en lösning till mitt problem, som kommer göra det till deras problem, yes I have, and I like it.


Funderar även på vad det blir idag, ska jag ta det lugnt hemma eller? NEJ DET SKA JAG INTE, aldrig i mitt liv att jag ska. Jag ska vara med mina kära kompisar, ommmmmm jag ska! Men får se vad det blir, men känner jag dem rätt så lutar det åt utgång. Utan alkohol för min del.


Och det är en sak jag har i tankarna, jag hoppas bara att det inte är sant. Finns inget som säger emot att det inte skulle vara sant. Och det skrämmer mig lite, för vad fan, tänk om det är så att jag har det? Jag vill inte ha det! Låt mig inte ha det. Jag orkar verkligen inte ha någonting sådant att tänka på. För att jag har faktiskt redan så pass mycket annat att tänka på redan. Ska i alla fall upp till vårdcentralen till veckan och se om mina farhågor stämmer. HJÄLP MIG!


Tänker inte skriva mer nu, för jag har inget mer att skriva, förutom att vi just nu åker förbi horhuset! Herra!


Kommentarer
Postat av: BEABEA

vad är det du tror du har;O?

2008-10-05 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0