Pluggisen nr 1

Åh. gud vad skönt. Nu är jag äntligen hemma. Har varit jätte duktig både igår och idag.
Efter Idol igår satte jag mig och pluggade lite extra, sedan la jag mig och sov i tid. Var mycket skönt faktiskt.
Sen idag så har jag varit uppmärksam på alla lektioner och faktiskt jobbat. I och för sig så hade vi ju faktiskt bara två lektioner, och en som vi jobbade på, matte och svenska. Matten var jag riktig flitig med och jobbade bra, och hela svenskan så hade vi genomgång. En kul sådan med, jag bara älskar våran lärare, han är verkligen störtskön! Sen sprack ju även hans byxor idag på lektionen... Hahaha..
Men efter svenskan så slutade vi för dagen och då stannade jag kvar och jobbade privatekonomi, så nu ska jag bara skriva rapport mallen så är jag klart med den, himla skönt faktiskt.
Tog bussen hem kvart i tre och satte mig och pluggade där med, pluggade datakunskap igen. Jag har kommit på att problemet med mig och pluggning är starten. Väl när jag börjat och kommit igång så går ju allting super! Man måste bara ha orkan och viljan att försöka.
Träffade även Carro en sväng idag, och jag saknar henne väldigt mycket faktiskt, och jag hoppas att allting löser sig gumman! Hör av dig om det är någonting du vill snacka om!

Måste även bara säga att fy fan vad dyrt det är med bostadsrätt, fy i helvete. Man måste ju vara miljonär för att kunna leva om man ska ha det. Att köpa lägenheten kostar ju fan i mig lika mycket som hus, sedan att du måste betala hyra varje månad, PLUS el. Då är det ju fan i mig bättre med att köpa en villa direkt. Beror ju i och för sig på om man vill bosätta sig centralt eller inte.

Nu ska jag i alla fall gå ut och ta någonting att äta! Är svin hungrig så att magen blöder snart. Okej, kanske inte det. Men det känns som det i alla fall!
Idol ikväll med, I am happyyyyyy! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0