Skolan

Det blir sju jävla långa uppehåll mellan mina blogg inlägg märker jag nu. Jag antar att jag har skaffat mig ett liv, äntligen!

Nu sitter jag i skolan på lektion och har ekonomi. Det är verkligen jätte roligt, jag känner verkligen inte för denna lektion. Det känns som att det är samma gamla visa varje gång. Jag bara längtar tills studenten! D¨å ska jag trivas.

Helgen som varit har bjudit på många godheter, på fredagen blev det party för hela slanten! Var grymt roligt faktiskt, jag och Louise trivdes bra.
Lördagen blev det att gå upp tidigt och ta bussen in till örebro med brorsan och kusinen. Där bjöds det på Max och en ny mobil av min kära broder. Tack så hemskt mycket! *
Efter det bar det hem och jag åkte upp till farmor för att vara hundvakt, efter en lång tid kom Anna och höll mig sällskap och vi mös med massvis med godis och diverse ting!
Sen igår blev det bara massa mys.

Nu ska jag återgå till jobbet så nu ska jag sluta skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0