tjabba

Jag blir så förbannad på engelskan. Jag hatar våran lärare, hon ser fan ut och vara 70+ och borde gått i pension för århundrandesen. Visst det gör väll ingenting om hon är gammal, men hon kan ju inte ens engelska utan hon pratar "svengelska" och pratar som en liten rädd mus. Avgå med det samma tack.

Förövrigt har skoldagen varit ganska så seg, men har bara haft matte och englska. Matten gick ganska snabbt dock, men det är ju den här jävla engelskan som tar år och dar. Slutar i alla fall skolan för dagen om ca 20 minuter. Jag trivs.

Vankas även middag med vin och annan alkohol i helgen hemma hos mig. Det ska bli gö, jag trivs då. Men jag åter kommer om det i ett senare tillfälle : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0