Ge mig pengar!

Är det bara jag som känner att inte ett aldagligt svensson liv inte räcker till? Att det finns så mycket mer att se, göra, här i världen än att bara expidera kunder på något ruttet ICA som inte kan tänka sig att öppna en kassa till när kön når till andra sidan affären.
Det finns verkligen hur mycket som helst jag vill göra, listan kan göras lång. Jag vet inte ens vart jag ska börja!
Jag var ju fast beslutsam på att ta ett år i USA och bli Aupair efter gymnasiet. MEN så kommer min kära vän Lou och berättar för mig, att hon suttit och tänkt på vem som skulle vara den ulitmataste personen att backpacka i Thailand med.
Det råkade ju bli jag, så nu har hon föreslagit denna tripp efter vi gått ur gymnasiet. Det här lockar mig grymt mycket mer än aupair livet.

  • Åka jorden runt
  • Backpacka i Thailand
  • Besöka Tibet
  • Bestiga Mount everest
  • Åka till en massa koncentrationsläger, så som Auschwitz osv.
  • Skaffa ett fadderbarn
  • Åka till mitt fadderbarn minst två gånger om året.
  • Hoppa falskärm
  • Hoppa bungyjump
  • Jobba som volontär i Asien 
  • Simma bland delfiner
  • Åka på safari i Afrika
  • Starta ett eget framgångsrikt företag

Det står nog högst upp på min lista, av de sakerna jag kan komma på just nu i alla fall. Det enda som stoppar mig från att göra dessa saker, det är enbart pengar. Att pengar är så viktigt när man vill göra saker, det är lite jobbigt.
Men sen är det ju självklart att jag vill vad nästan alla andra vill. Skaffa barn, se dem växa upp och gifta mig lyckligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppat bungyjump har jag gjort, så himla rå coolt ! Jag håller med dig, finns massa saker man vill uppleva =) ..

2009-02-15 @ 16:23:48
URL: http://blogg.nattstad.se/Lolitakiiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0