Oh this town, it kills you when your young.

Varje dag jag försöker mig på ett inlägg slutar det upp med att det inte blir någonting utav det, att jag istället trycker ner hela skiten då jag inte har någon skrivlust alls. Inte för jag har någonting speciellt att skriva.
Men nu får det vare sig jag vill eller inte, bli ett riktigt tråkigt inlägg, för nu har jag nått botten av min tråkiga dag.

Skolan var lika seg som vanligt idag, men matten kändes otroligt bra. Eftersom att jag böt skola, så hoppade jag in på en annan kurs på matten än den jag redan läst, och imorgon har vi delprov på Procent/potenser och geometeri.
Jag som inte kommer ihåg någonting av procent blev såklart fylld med oro. MEN nu till det bra, när jag sa detta till Gerd så berättade hon vad jag var tvungen att kunna för att få G.
Det som behövdes, det kunde jag bättre än bra, så jag klarar lugnt G på procent delen, om inte till och med VG.
Geometrin kan jag nog klara mig skapligt bra på där med. Känns otroligt skönt faktiskt.
Allting i skolan, med pluggningen, känns otroligt bra. Jag har inte gjort som vanligt och lagt saker och ting åt sidan, för att sedan få världens ångest när jag har ca tio saker att plugga ikapp, en vecka innan sommarlovet.
Man känner sig faktiskt så himla stolt när man tagigt tag i någonting och verkligen gjort klart det! Känslan är super!

Helgen bjuder på massa festligheter, för ovanlighetens skull, på fredag ska jag först klippa Robban. Därefter styrs det förfest hos okänd person (?). Väl när klockan närmar sig kvällen bär det av mot Jay-19 för 20-gallej.
Lördag bjuder på festligheter hos Ewe, där jag hoppas på en trevlig bunt med folk. Vilket det säkerligen nog blir med.
Tackar redan nu för en rolig helg!

Peace out wiggas and niggas

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt Jennifer ! Lycka till på provet =)

2009-02-05 @ 03:30:33
URL: http://blogg.nattstad.se/Lolitakiiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0