Oldschool

Tänkte att jag

kunde kolla igenom de gamla skivorna som satt i min sprängda stero nu på morgonkvisten. Jag måste bara säga att jag hade sjukt jävla bra musiksmak förritiden. Varför kan jag inte ha lika bra nu ?
Det kom upp en skiva med bara Takida låtar. Takida har alltid funnits i mitt hjärta, sedan den första dagen jag hörde dem. Jag vet inte vad det är med dem, men när jag lyssnar på deras låtar, jag verkligen smälter inombords. Jag blir bara så himla glad av att lyssna på dem. Det har jag Jacob att tacka för. Vad var det, 5-6 år sedan han skickade första låten?
Måste varit något sånt. Då Takida inte ens var välkända i Sverige, sjukt hur snabbt tiden kan gå.
Det var en jävligt bra tid av mitt liv i alla fall. Jag var glad hela tiden, ingenting kunde stoppa mig.
Det var Takida och mullegodis som höll mig till liv kanske? Haha.
Mullegodis är en blanding av havregryn, oboy, smältsmör, socker och lite vaniljsocker om jag inte minns fel! Jävligt gött var det i vilket fall!
Nu blir det skolan, tyvärr. Men slutar redan klockan tolv idag, så dagen går nog ganska snabbt. Och vet ni vad? Jag längtar jävligt mycket till ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0