Sweet sixteen

Kanske på tiden för ännu ett inlägg från Jennifer A'la sleepy.
Snart fyller jag ju 17 år, om ca en månad. Ska bli skönt, det är ju faktiskt bara ett år kvar till 18 sedan.
Om jag ska vara ärlig så känner jag inte att jag ska fylla 18 snart. Jag känner mig fortfarande förliten för det. Hallå,
det är ju jag!? Mammas lilla flicka, jag kan ju inte fylla 18 heller. Det känns ju bara konstigt.

Kan även säga att mitt nyttiga liv går väll sidodär.  Jag försöker i alla fall få i mig en nyttig frukost varje dag, hur det går är väll upp till Gud att avgöra. Jag försöker också att hålla mig till att bara äta chips osv på helgerna. Det går väll heller inte så himla bra. Men jag försöker, och det är huvudsaken enligt mig.

Och det här är ju då min underbara frukost idag, den innehåller; yogurt, müssli, solrösfrön, sojabönor och linfrön. Otroligt gott är det i vilket fall.

Nu måste jag ta en snabb dusch, det är ju torsdag idag. Och vad betyder torsdag mina kära vänner? Jo det betyder en sju jäkla jobbig skoldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0