back to kindergarden

Sista dagen på lovet och det känns förjävligt. Allting bara sveper förbi och innan man vet ordet om det så är det redan slut. Men för det positiva har jag för en gångs skull tagit vara på mitt lov. Har innehållit skidåkning, skridskor och grillning, och  sist men inte minst Bodaborg.
Boda borg är verkligen nostalgi på hög nivå. Dock har man väll blivit en aning större och klumpigare genom åren för att klara av samtliga banor. Men man ska inte klaga, vi stötte nämligen på ett gäng gubbar på 40* bast som sprang omkring av lycka. Hur det gick för dem vågar jag inte ens gissa på, de lär dock ha fått sig ett allvarligt upptåg med skratt.



Påtal om nostalgi. En sak som jag aldrig kommer växa ifrån, det är disneyfilmer. Tecknat/animerat överhuvudtaget.
Jag älskar verkligen att kolla på sådant, man känner sig som 6 år igen. Och det är väll aldrig fel..  eller? Vara sex år igen, ha med sig alla sina misstag man gjort med åren för att sedan leva om det och inte göra samma misstag igen.
En kanal som jag har kärt om hjärtat är Disneychanel. NÄSTAN allting som sänds på den kanalen är faktiskt hur roligt som helst att titta på.
Nu serveras det mat hemma hos Alfredsson så tack och hej.

Kommentarer
Postat av: michaela

Boda borg va grejer det! Vi kan ju inte ha vare sämre än de händiga männen iallafall ;)

2009-02-24 @ 19:51:28
Postat av: Viktor

Usch vad äckligt! :S man borde ju få skadestånd om man hittar något sånt i chokladen :S

2009-02-26 @ 11:47:32
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0