Vad för rubrik?

Till dig som sitter och lurar bakom hörnet med en bunt pengar i handen kan gärna ta chansen i akt och göra en god gärning genom att köpa lite nya kläder till mig. Vi ses utanför mitt hus klockan 13.00 den 20 februari för att tillsammans klicka in saker i kundkorgen på ett antal internetbutiker. Jag hör av mig vid ett senare tillfälle för att diskutera ytterligare saker, så som fika och raster. Dagen vi kommer spendera kan komma att bli jobbig träning för fingrarna så utför gärna lite fingerträning hemma innan du anländer på destinationen.


Kommentarer
Postat av: Andreas

sv: haha vore det inte för att min pappas kiosk ligger 5 meter från strandkanten så hade jag lätt vait på :D

2009-02-17 @ 01:29:38
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0