Whiskey in the jar

I fredags blev det ju som sagt galej, finns inte mycket att säga om den kvällen för min del. Haha.
Alkoholen flödade lite för mycket, då jag inte kan hantera drickandet då det smäller till på oväntade tillfällen varje gång pga vikt skevar som fan och går fram och tillbaka. Tequila på det kanske inte heller är det bästa.
Ena gången är det helt okej, sedan tål man inte att dricka någonting alls nästan. Och vipps, då är man tagen ut i dimman, lika oväntat som en glassbil mitt ute i Sahara ökenen.

Igår mådde jag rent utsagt pissdåligt. Men det var väll som jag förtjänade antar jag.
Dagen idag har bara bestått utav återhämtning, sen har jag ju även klippt Robban. Vet inte om han tyckte om det eller inte, han kan ju ljuga för att han inte vågar säga sanningen =( Haha.
Men då jag aldrig klippt någon med så tjockt hår förut så visste jag inte riktigt hur jag skulle gå tillväga, det var ju hår överallt! Det var som att jag var fast i rymden, men istället med hår, hur mycket jag än försökte komma till slutet så kom det bara mer och mer.........

Imorgon börjar  också en ny skolvecka och det ska bli skönt att få den avklarad, för efter det kommer ju ett efterlängtat sportlov.
Då ska jag bara ta det lugnt, eller nej. Där ljög jag. Jag ska träna sönder på lovet, jag måste bara ruska liv i Sarah så att jag har min gympartner med mig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0