Bääähähää

 
Jävligt goig låt hittade jag idag! 

Dagen som varit har gått jävligt segt, speciellt med sky blöta fötter. Tygskor i slask är inte det bästa jag kan rekommendera om du vill behålla värmen i kroppen.
Men som sagt, dagen har gått jävligt segt. Kom inte hem förens kring fem. Notera KLOCKAN FEM!
Jag är inte direkt van vid att komma hem såpass sent från skolan. Man får ju ingen fritid alls.


Hittade en ganska rolig grej på Sandras blogg.

En get sitter häktad misstänkt för väpnat rån och att ha försökt stjäla en Mazda 323. Geten greps av ett medborgargarde i Nigeria. De hävdar att djuret i själva verket är en förvandlad trollkarl.

- Geten är i vårt förvar. Vi måste bevisa vetenskapligt att en människa förvandlades till en get, säger polisens talesman Tunde Mohammed till Reuters.

Geten fångades in på onsdag natt någonstans i staten Kwara i västra Nigeria.
Ett medborgargarde förföljde två män som de påstod hade begått väpnat rån.
De misstänkta försökte sedan enligt deras förföljare stjäla en Mazda 323.
Då kom gardet i fatt männen.
- En av dem flydde. Den andre var just på väg att gripas då han vände ryggen till och förvandlades till den här geten, förklarade Tunde Mohammed, för lokaltidningen Vanguard medan han visade upp djuret.


Haha, herregud. Jag menar, förvanlades människan till en get för att komma undan eller? Han kanske sa "Hokus pokus filliokus!", och blev en get! Jag bockar för dig i sådanna fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha dog av skratt när jag lästet ! =)

2009-01-31 @ 00:34:13
URL: http://blogg.nattstad.se/lolitakiiv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0