Carola! Hm, jag vet ingen Carola.



Förut när jag gick in på aftonbladets sida så scrollade jag nedåt i den mittersta spalten, där jag oftast tycker att de viktigaste och mest intressanta nyheterna står. Vet ni vad jag ser när jag scrollat kanske max tre gånger? Det ska jag berätta för er. "Carolas top- 10 outfits, gå in och rösta på din favorit", något liknande det där stod det. Men jag frågar mig, när man går in på aftonbladet, letar man efter nyheter där man kan kolla på Carolas bästa klädesplagg? Nej det gör man inte, i varje fall inte jag. Om det ska stå NÅGONSTANS (vilket jag inte tycker det borde) så ska det stå i spalten till höger, ELLER om man klickar sig in på nöjessidan. Och om det ska vara någon slags "artikel" om outfits så ska det vara med någon mer utrikes kändis som faktiskt HAR stil. Inte Carolas, snälla nån. Vad är det för en slags människa egentligen?
Som ni märker så är inte jag ett speciellt stort fan av Carola. Hon har gjort några bra låtar och de låtarna kommer ifrån hennes tidiga karriär som sångerska. Sedan allt tjat om att "Gud har skapat dig som du är, så ändra inte på dig själv. Det finns en anledning till att du ser ut som du gör" och sedan att man inte ska plastikoperera sig eller något liknande.
Men vad är det då hon själv gör? Snälla nån, kan inte någon banka vett i denna jävla männíska innan hon går mig på nerverna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tar du dig ens orken av att skriva detta inlägg om carola och denna fruktansvärda katastrof att artikeln låg i mitten och inte ute i kanten, om du inte bryr dig. Gah. Du skämmer ut dig

2009-01-27 @ 17:16:54
Postat av: ponta

Jag håller med dig! Jag tycker inte att Carolas kläder är någon nyhet, det borde stå bland skvaller/nöjessidorna! :)



Tycker att det är lite desperat gjort av aftonbladet. De var tydligen tvungna att ha något där men något bättre än Carolas kläder borde väl finnas? ^^

2009-01-27 @ 23:27:46
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: Ewwe

jag håller med pontaboy! visst att carola är en sjukt duktig sångerska och att hon är en av dom mest kända i sverige typ. Men ett sån artikel är ju sjukt onödig och har inte ens med nyheter att göra. Visst om det hade vart en vecko-tidning eller i hennes blogg (som hon nog inte har) eller nått liknande men inte i aftonbladet. Dåligt!

2009-01-29 @ 12:35:13
URL: http://ewweee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0