Hallooooo

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Om det är en vanlig dag är det ansiktet, annars tar nog håret mest tid!
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Hur svårt som helst, USA eller något riktigt lyxigt och varmt land.
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Resa något så enormt mycket, dominera alla koncerter och festivaler.
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Det måste jag säga att det är mina vänners, kan dock inte välja ut tre stycken.
5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej, ikke.
6. Vad fick dig att börja blogga?

Hm, jag ville ha någonstans att skriva av mig på, och en tråkig dag antar jag.
7. Har du några stora planer detta nya år?

Nja, stora och stora, peace&love och sommarjobba.
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Bakar, självklart!
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Någon djur organisation, något för hemlösa eller behövande barn/familjer.
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Hm, fiskar, en mus, katter.
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Hm, det skulle nog bli 80-talet, det skulle vara gö!
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Det är nog en del kläder som blivit köpta, bara för att jag känt för att spendera pengar.
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Hm, det kan jag nog lätt konstatera att det var fy/ke. Nu vet jag inte riktigt vad det är.
14. Har du några inplanerade resor det här året?

Inte mer än här i sverige, men eftersom vi skulle åka till stuga på ålanad förra året och gå på festival, och det inte blev av. Så hoppas jag att det kanske kan hända iår istället.
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Nej det gör jag inte, går dock in någongång ibland när jag har tråkigt. Men är ingen regelbunden läsare.
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej inte alls, jag är trivs med HM och Gina och blir glad för att få det billigaste. Märken är överskattat.
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Jag har varit singel i ca kanske, fem månader.
19. Svär du ofta?

Tyvärr så svär jag nog kanske ett par gånger mer än nödvändigt.
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Ja, jag vet inte riktigt. Göteborg tror jag, ultimataste platsen här i Sverige. You just got to love it!


Kommentarer
Postat av: ponta

SV: Vad är problemet? :D

2009-01-14 @ 21:31:07
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: ponta

SV: [email protected]



Kan väl försöka att koka ihop något ^^

2009-01-14 @ 23:40:02
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: Kan Dee - Drawings & Designs

Vilken grym blogg du har, skitsnygg! :) Kolla gärna in min tishor/toppar med egendesignade tryck på! Trycken är teckningar som jag ritat från början för att sedan trycka upp dem på kläder, ha en bra dag! :) Kram!

2009-01-23 @ 13:36:41
URL: http://kandyart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0