Hello there anonymous.

Okej, jag ska bara säga en sak. Ni anonyma som kommenterar och har sig och klagar. Jag bryr mig faktiskt inte ett skit om vad ni har att säga. Det är min blogg, och där skriver jag vad JAG vill, inte vad ni vill.
Det enda jag har att säga om det, det är att ni postar kommentaren ANONYMT. Det är faktiskt bara töntigt.
Det visar bara att ni inte vågar stå för era åsikter. Och om ni inte kan stå för vad ni säger, då kan ni lika gärna skita i att kommentera, eller hur? Om ni verkligen stog för vad ni skrev, då skulle ni väll även skrivit namn.. Eller har jag fel?

Kommentar 1:
Anonym- varför tar du dig ens orken av att skriva detta inlägg om carola och denna fruktansvärda katastrof att artikeln låg i mitten och inte ute i kanten, om du inte bryr dig. Gah. Du skämmer ut dig

Svar: Det är egentligen inte saken att den låg i mitten. Eller lite det är det väll, för där tycker JAG att de viktigaste nyheterna ska ligga. Och jag tycker inte att Carolas outfitar är speciellt intressanta eller viktiga. Sedan har jag inte påstått att det är en katastrof. Jag tycker verkligen inte att det är en katastrof, bara att jag tycker att det borde finnas ett bättre ställe för sådant prat.
Men det är vad JAG tycker som sagt, därför skriver jag det. Jag har inte sagt att det är du som gör det.

Kommentar 2:
Anonym- as många kändisar gör det! så sluta gnälla och tro att du är nått

Svar: MHM, jag vet mycket väl att det är många kändisar som skänker pengar. Men det finns också många som inte gör det. Mindre än vad de skulle. Mindre än vad jag tycker att man ska, om man tjänar så oerhört mycket pengar.
Och det med att jag gnäller och tror att jag är något. De som står för sina åsikter, måste de tro att de är något?
Svaret är nej på den frågan, åter igen. Det är min blogg och jag skriver vad jag tycker och tänker, jag skriver inte vad NI tycker och tänker.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: ponta

SV: Min är rätt liten den med! :) Men jag tror att jag har för liten budget/för lite kläder för att ha en walk in closet! :)

2009-01-27 @ 18:20:49
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej "vi anonyma ska stå för vad vi tycker". Jag skrev carola-kommentaren, hoppas du är nöjd nu tack för min åsikt. Tycker det var ett jävligt löjligt inlägg att ta upp ens så. Haha! Gash. Och ja det är DIN blogg och DU får skriva vad du själv vill men är det inte vi som ska läsa den? Hm jo tror nog det är det. Inte för att jag gör det men idag gick jag in och jag störde mig. Förlåt för de då?

2009-01-27 @ 18:36:15
Postat av: Jennifer

Jag har inte sagt att det inte är ni som läser den, det är självklart att det är ni. Men det är fortfarande jag som skriver vad jag tänker och tycker. Jag tyckte inte om att den stod där, det är mitt problem och jag kände för att skriva om det.

Och klart du får störa dig, jag tycker bara inte om när folk skriver klag-kommentarer anonymt.

2009-01-27 @ 19:40:57
URL: http://afabulouslife.blogg.se/
Postat av: bella

haha Aftonbladet är mer som ett stort skämt! :)

Löjligt med anonyma kommentarer, åsikter har alla, men personliga påhopp är en annan sak! Kram

2009-01-28 @ 00:27:52
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det är bra! Stå på dig Jennifer!

2009-01-28 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0