MEN OJ.

Skjut mig någon, inte så att jag dör utan bara så att jag känner en go smärta. Så jag har någonting att göra åtminstonde.
Jag håller på att dö av tristess här hemma. Utan dator och bara skit på TV, hittar inte heller någon som vill göra något.
Hur kul liv låter det som att jag har, på skala 1-10? 0 skulle jag vilja svara där.
Kollade nyss på något skitprogram på tv på Disney Channel. Det gjorde mig bara ännu mer förbannad.
Vad finns det att göra i Degerfors egentligen? Nästan ingenting.
Jag har verkligen gått och tänkt på det här väldigt länge nu, och det är att efter att jag gått ur gymnasiet så ska jag vara aupair i ett år. När jag kommer hem ska jag vara hemma ett par månader för att söka jobb och eventuellt universitet i Göteborg. Kanske vill jag inte det om tre år, men det är det jag vill nu, och det har jag velat länge. Skulle vara så skönt att komma bort här ifrån. Missförstå mig inte, jag tycker om Degerfors på olika sätt. Men ibland blir det bara för mycket. Jag vill ha något nytt och något spännande. Så ge mig det NU tack.
Nu går jag och sätter mig framför den makalöst roliga tvn igen, hm. Ha en JÄTTE bra kväll/natt! :)

Kommentarer
Postat av: Kan Dee - Drawings & Designs

Tusen tack! Du kan redan slå till! Dom finns att köpa i min webshop, länken finns på min blogg! Svara gärna på min läsarfråga som jag har nu på min blogg! Kram

2009-01-23 @ 20:41:28
URL: http://kandyart.blogg.se/
Postat av: lindda

Håller med finns fan inget och göra i dfs, förutom att dricka, men om man inte ska göra de då? INGENTING!

2009-01-24 @ 14:47:27
URL: http://llindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0