Money, money money!

Känner att det blir en massa onödigt bloggande idag faktiskt.
Vissa männsikor förstår jag mig inte på. Ta kändisar som exempel.
Hur mycket pengar har de inte? 
Hur mycket svältande barn finns det inte?
Hur många barn går egentligen i skolan?
De som har så fruktansvärt mycket pengar, kan inte de hitta något bättre sätt att göra av med dem?
Handla kläder för tusentals dollar i veckan. 
Använda kläderna en gång för att sedan köpa nya.
Varför inte skänka pengar till välgörenhet av alla slag? Framför allt barn.
Visst. Om jag skulle ha mycket pengar, självklart att jag skulle spendera mycket på mig själv.
Men jag skulle också ge en STOR del utav det jag har till behövande barn/familjer. 
Det finns så mycket man vill ändra på, men som man inte kan.
 



Kommentarer
Postat av: Patrik

jag minns ju inte sidan, jag glömde o spara den på datorn, men den brukar ju gå på reklam på tv ibland. jag skickar den så fort jag kommer på vad den heter!

2009-01-25 @ 13:06:21
URL: http://patrikfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

as många kändisar gör det! så sluta gnälla och tro att du är nått

2009-01-25 @ 13:33:48
Postat av: Jennifer

Anonym? Haha, är du så jävla rädd för att skriva vem du är eller. I sådana fall ska du inte heller kommentera om du inte vågar stå för det.

Ja och SJÄLVKLART är det as många kändisar som gör det, det är jag MYCKET väl medveten om.

Men sen finns det ju också sådana som kanske bidrar med 100 kronor i månaden. Tänk helheten, sen kan du kommentera igen. Med namn med?:) Puss!

2009-01-25 @ 14:44:16
URL: http://afabulouslife.blogg.se/
Postat av: Jennifer

OCH jag tror inte att jag är något. Men det här är MIN blogg, där skriver jag vad JAG tycker och tänker.

2009-01-25 @ 14:46:59
URL: http://afabulouslife.blogg.se/
Postat av: lovisa

jaa det där med att nysa är allt knepigt;P Trivs du i klassen förresten?

2009-01-25 @ 16:17:36
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0