Morgan Pålsson- Världsreportern



Hejsan hoppsan Karlsson!
Idag mår jag lite bättre iallafall, har dock inte kollat hur febern ligger. så det får jag ta och göra sedan. Det är inte direkt någon höjdare att vara sjuk! PLUS att nu när jag är sjuk så kan jag inte träna idag, det som jag hade sett fram emot så himla mycket, nu när jag äntligen börjar komma igång. Men fårse hur jag mår imorgon och vad Sarah har för sig.
Min dator är även trasig, alla bilder, bara helt borta. Det är nog det som är mest ledsamt när sådand händer, liksom, alla minnen allting. Det är ju inte det lättaste att få tillbaka heller. Men det är i och försig bara sladden som är trasig så det är ju egentligen bara att köpa en ny. Men är inte direkt pojken med guldbyxorna.

Kommentarer
Postat av: s

fyfan vad fin bild!

2009-01-24 @ 03:22:10
URL: http://sandragrundin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Den där filmen är sjukt bra ;D

2009-01-26 @ 14:11:47
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0