No more mercy on you

Haha, just nu känner jag mig så underbart glad! Vet ni varför? Jo för en person jag kände en gång i tiden, den personen har överskridit alla möjliga patetiska sätt.
Jag vet inte hur du är funtad egentligen, vad vinner du på att bara ljuga när vi bara är vänner? Haha, är du så patetisk så att du måste dra till lögner för att må bättre? Är du en sådan person vill jag inte ens hälsa på dig.
Jag vet inte hur många gånger jag gått på dina lögner, men det är slut, nu och föralltid. Jag trodde verkligen på dig, på att du kunde bli en bättre person, växa upp. Men de hoppen är som bortblåsta, du förtjänar ingen tillit från någon.
Jag vill verkligen att du ska förstå att du inte kan hålla på som du gör. Du kommer inte ha några kvar i slutändan. Är det verkligen vad du vill? Jag tror inte det, för du är en person som behöver folk i din omgivning, men det kommer du inte att ha om du fortsätter att ljuga. Eller det kanske bara är mig du ljuger för, för fulla muggar? Jag antar väll att det är så, att du finner något slags nöje att ljuga för mig. Men vet du vad? Du kommer inte ha tillfällighet att göra det längre, för du betyder verkligen ingenting för mig längre. Du har tagit dig vatten över huvudet. Trodde verkligen att vi kunde vara vänner, men inte ens det kan vi. Jag hoppas att du är nöjd med det, det är i alla fall inte jag. Jag ville inte mista dig som vän, men det det här var tydligen bara någonslags lek för dig. Förstår verkligen inte vad jag har gjort dig för att du ska behanda mig som att jag vore en slags leksak man kan slänga med hur som helst.
Den personen jag känner nu, det är inte densamma som jag lärde att känna. Eller förlåt, jag känner inte dig längre.
Hope you are happy Mr. :)

"Bemöt andra som du själv vill bli bemött."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0