Saker ni inte visste om mig, tjoho

Världens bästa tjej, jag älskar dig!
- Saker jag tycker om.
Chips är något jag är galen i, går inte att leva utan.
Min familj/släkt. Det bästa jag har och någonsin kommer att ha
Mina vänner, mitt liv skulle bli så tråkigt utan er. Jag älskar er och skulle aldrig i mitt liv ta er förgivet.
Sommar&sol, det är väll inte mycket som slår en varm sommar dag, stekande på stranden med en go glass i handen och en flaska baby olja?
Musik.. Ja musik, det säger sig väll självt nästan? Musik är ett genialiskt påfynd!
En go pizza efter en hård natt, en rejäl återställare.
Film, som så många kanske redan vet, eller inte vet, så är jag filmnarkoman. Jag älskar filmer!
En mer chockerande positiv sak att med åren har jag lärt mig uppskatta politik och historia/religion. Det är synd att så många lägger det åt sidan, det är egentligen hur roligt och intressant som helst. Jag tror att det beror mycket på skolan, de ämnena kan oftast bli väldigt ointressanta och tråkiga. Lärare måste bara hitta ett roligare sätt att udervisa i ämnena.
- Saker jag hatar.
Lögner. Ja, det är någonting jag hatar. Vitalögner berättar alla, för ibland är det nödvändigt. Men att ljuga sig upp över huvudet är att gå förlångt. Det är synd att det finns en del som inte vet när de ska sluta.
Pedofiler, mördare, våldtäkter.
- Saker jag aldrig skulle våga berätta för folk att jag tänker.
Hm, svårt. Jag antar att det finns endel personliga tankar som jag då inte tänker skriva ut här.
- Saker jag önskar att andra människor gjorde.
Slutade tvivla på sig själva, man ska vara nöjd med sig själv. Du kommer ändå inte kunna göra någonting åt det, om du inte blir stenrik villsäga. Men det ska inte behövas, för alla människor är fina på sitt eget sätt.
Ta varandra förgivet. Det är för många som gör, allderles för många. Man ska ALDRIG ta någon förgivet, en dag händer det att den personen kommer inte finnas där för dig, av olika skäl. Då kommer du bara ångra dig. Det är inte värt att ta någon förgivet alltså. Försök att berätta för dina nära och kära någongång hur mycket de betyder för dig. Det kommer betyda mycket både för dem och för dig själv. 
- Saker jag önskar att mina föräldrar hade varnat mig för
Jag önskar inte att de varnat mig för mer än vad de redan gjort. Vissa saker i livet måste man lära sig själv, göra misstag och lära sig utav dem. Det är livet helt enkelt, man måste lära sig endel saker genom att helt enkelt leva!


Kommentarer
Postat av: patrik

jaa eller hur! fan jag skulle vara där 24/7 o bara leva där o göra musik, fan vad jag älskar musik, sån jävla livsglädje!

2009-01-12 @ 21:48:59
URL: http://patrikfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0