You don't know it but you're telling me lies



Ännu ett ointressant inlägg från Jennifer.
Idag blev det skolan, precis som vanligt. Men var ganska okej ändå, jämnfört med imorgon.
Imorgon har vi nog faktiskt den jobbigaste dagen på hela veckan.
Baaaara tråkiga lektioner. Inte direkt något att se fram emot. Plus att vi slutar runt fyra.
Det är alldeles försent om ni frågar mig.

Vill även ha vår/sommar nu, så man kan gå ut och fota.
Vädret som det är nu på vindern, det är så tråkigt.
Jag kan knappt hitta någonting som jag känner "åh, det/den här måste jag verkligen fota!"
Blir så mycket mer saker på sommar/våren.

Har även sökt jobb på Arvikafestivalen. Vet dock inte om man måste vara arton där.
Men det är ju alltid värt ett försök.
Varför jag sökte till Arvika var för att det är en festival jag inte vill lägga ut pengar på iår.
Därför sökte jag som volontär(stavning?) där. Man kunde även söka Backstage. Så det gjorde jag ju självklart!
Men nu ska jag snart ta mig ett hääärligt skumbad om jag orkar, sedan gå och lägga mig.
Have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0