The devil in me

Är det bara jag som vaknar upp kallsvettig och blöt i hela ansiktet mer än tre gånger i veckan? Hm, jag tänkte väll det.
Jag har börjat få mardrömmar nästan varenda natt nu. Det är så fruktansvärt jobbigt, för att inte glömma läskigt.
Det är inte nog med det utan i mardrömmarna uppkommer det som jag fruktar mest. Död inom familjen, mörker och övernaturliga krafter. OCH råttor.
Det är inte en vanlig mardröm som man somnar om efter utan det är mer åt hållet, ligga och spänna sig hela natten och vara för rädd för att somna om.
Om du tänker dig övernaturligt så kanske du tänker i en liten skala. Men detta är i en stor skala. precis som "exorcismen" men det är inte bara människor som blir besatta utan också olika djur. Och heela tiden pratar de med sin läskiga röst. Det är helt sjukt, hjärtat stannar verkligen när man vaknar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0