We're not livin' in America

Tänkte försöka mig på ett inlägg så här på morgonkvisten, och känner på mig att det kommer bli ett lika onödigt och långt som vanligt,
Jo men jag har ju påbörjat försöket på mitt nyttigare liv, nu igen. Men jag tror verkligen att jag faktiskt kan lyckas nu. FAST, godiset kommer fram på helgen.
Idag fick jag i mig en bra frukost iallafall, började med en omelett, ett glas juice och en banan. Nu är jag så himla mätt så jag snart spricker, om det är möjligt,
Körde även lite "spinning" här hemma igår. Det är så himla skönt att träna, kanske dock inte när man svettas som en gris över lägerbrasan, men studen efter man har tränat. När man verkligen känner att man varit duktig och verkligen tagit i. När armar/ben känns som överkokade spaghetti. Det är så jävla gö!
Och sen har jag ju även börjat gymma... igen. Men den här gången var det faktiskt otroligt roligt. När man vet hur man ska göra, när man får hjälp. Annars sitter man där som ett fån och ser dum ut när man sakta sliter sönder musklerna pga att man gör fel när man lyfter.
På måndagar är det gym, onsdagar spinning, fredag gym och lördag spinning igen. Det får räcka för mig!
Måste även se till att skaffa sommarjobb nu, SNARAST. Jag tänker inte gå en hel sommar utan att säger cashing i plånboken. Jag och bea planerar ju faktiskt en resa strax innan skolan börjar (tror jag?). Men för att det ska bliav så måste jag ju faktiskt sommarjobba. Plus att det kommer gå  åt en heldel pengar till peace and love (ska du dit?)och sedan putte i parken, och annat dylikt som dyker upp under sommaren!

Btw. The Sounds är fan asbra.

Kommentarer
Postat av: ponta

Hultan? Killers kan man inte missa ju! :D

2009-01-21 @ 19:42:38
URL: http://pontaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0